K eturios darželio grupės yra įsikūrusios privačiuose namuose su uždarais kiemais ypač ramioje ir saugioje miesto centrinėje dalyje – Vilniaus Naujamiesčio seniūnijoje. Ramybė ir saugumas nėra vienintelis mūsų lokacijos privalumas – netoliese yra Vingio parkas. Patogu keliauti viešuoju transportu. Kaimynystėje yra Vilniaus Jono Basanavičiaus progimnazija, chorinio dainavimo mokykla „Liepaitės“ ir „Forum Cinemas Vingis“, tad garantuojame, jog veiklos ir edukacinių užsiėmimų jūsų vaikams netrūks ne tik darželio teritorijoje, bet ir už jos ribų!
Geografinė aplinka palanki vaikų ugdymui. Darželio aplinkoje vaikai turi galimybę ištisus metus įgyti gamtos tyrinėjimo įgūdžius – stebėti aplinkos objektus ir gamtos reiškinius. Mes organizuojame įdomią ir kūrybingą veiklą gamtoje, ekologinius žaidimus, pažintines ekskursijas už darželio ribų, išvykas, kuriose vaikai gali atrasti , tyrinėti, eksperimentuoti ir atsipalaiduoti gamtos prieglobstyje. Vaikai turi puikią galimybę pasijusti tikrais sodininkais augindami ir prižiūrėdami gėles bei daržoves.
Įstaigos modelis
- Darželis “Vaiko medis” dirba ištisus metus.
- Darželio darbo trukmė – nuo 7.30 iki 18.00
- Už papildomą mokestį yra pailgintos dienos grupė.
- Į darželį vaikai priimami nuo 2 iki 6 metų.
- Yra keturios mišraus amžiaus grupės. Grupėse yra iki 20 vaikų, su kuriais kiekvienoje grupėje dirba 3 auklėtojos bei auklėtojos padėjėja.
- „Žiogelių“ grupėje 5-6 metų vaikai.
- "Boružiukų" grupėje 2-4 metų vaikai.
- "Varliukų" grupėje 2-4 metų vaikai.
- "Bitučių" grupėje 4-5 metų vaikai.
- Vaikų veiklos skirstomos pogrupiais, atsižvelgiant į vaiko norus ir gebėjimus.
- Muzikos, robotikos užsiėmimus veda kvalifikuoti specialistai.
Mūsų misija
Sukurti saugią, emociškai palankią, vaiko poreikius tenkinančią aplinką vaikui ugdyti(is) svarbiausias kompetencijas
Palaikyti pastovų vaikų dienos, savaitės ir metų gyvenimo ritmą;
Gerbti ir palaikyti pagrindinę vaiko veiklą - žaidimą, jo sumanymus bei sudaryti sąlygas žaidimo plėtotei;
Skatinti vaiko savarankiškumą, iniciatyvumą, atsakomybę už savo poelgius;
Skatinti vaiką improvizuoti, savitai ir kūrybiškai reikštis, išbandant įvairius meninės raiškos būdus;
Ugdyti sakytinę vaiko kalbą, kaip priemonę saviraiškai, bendravimui, pažinimui;