Darželio grupė „Boružiukai“

„Boružiukų“ grupę lanko jauniausi vaikai nuo 2-jų iki 3,5  metų. Joje būna iki 16-os vaikų, su kuriais dirba 3 auklėtojos bei auklėtojos padėjėja-šeimininkė. Kaip visada, galite būti užtikrinti, jog jūsų vaikai bus mokomi ir edukuojami pakankamai daug ir kokybiškai – visada stengiamės vaikus išmokyti bendrauti, pažinti pasaulį meniškai, fiziškai. Nuolat padedame vaikams suprasti kaip, kas ir kodėl. Tenkiname jų smalsumą, aiškiname kaip ir kodėl reikia elgtis gamtoje, rūpintis savo sveikata bei kitus tolimesniame gyvenime būtinus dalykus.

Mes sudarome visas sąlygas lengvesnei vaiko adaptacijai darželyje. Meilė ir nuolatinis dėmesys, emocinis ryšys ir bendravimas, bendra auklėtojų veikla su mažyliu skatina savimi pasitikinčios asmenybės augimą. „Boružiukų“ grupėje vaikai puikiai prisitaiko prie darželio klimato ir įsilieja į bendruomenę, todėl tolimesniame gyvenime vaikui bendrauti, susirasti draugų ir paprasčiausiai gyventi būna daug lengviau.

„Boružiukų“ grupės 2-4 m. vaiko dienos ritmas

7.30Vaikų sutikimas, laisvi žaidimai
8.15-8.25Mankšta
8.30-9.00Pusryčiai
9.15-9.30Ryto ratas
9.45-10.20Kineziterapija
Laikas užkandėlei
10.50-11.50Veikla lauke, esant blogam orui, žaidimai grupėje
12.00-12.30Pietūs
13.00-15.00Miegas
15.30-16.00Vakarienė
16.00-18.00Vakaro ratas, laisvai pasirenkami žaidimai lauke ar grupėje
7.30Vaikų sutikimas, laisvi žaidimai
8.15-8.25Mankšta
8.30-9.00Pusryčiai
9.15-10.00Ryto ratas, veikla atliepianti dienos temą
Laikas užkandėlei
10.20-11.00Veikla lauke, esant blogam orui, žaidimai grupėje
11.15-11.50Muzika
12.00-12.30Pietūs
13.00-15.00Miegas
15.30-16.00Vakarienė
16.00-18.00Vakaro ratas, laisvai pasirenkami žaidimai lauke ar grupėje
7.30Vaikų sutikimas, laisvi žaidimai
8.15-8.25Mankšta
8.30-9.00Pusryčiai
9.15-9.30Ryto ratas
9.45-10.20Kineziterapija
Laikas užkandėlei
10.50-11.50Veikla lauke, esant blogam orui, žaidimai grupėje
12.00-12.30Pietūs
13.00-15.00Miegas
15.30-16.00Vakarienė
16.00-18.00Vakaro ratas, laisvai pasirenkami žaidimai lauke ar grupėje
7.30Vaikų sutikimas, laisvi žaidimai
8.15-8.25Mankšta
8.30-9.00Pusryčiai
9.15-10.00Ryto ratas, veikla atliepianti dienos temą
Laikas užkandėlei
10.20-11.00Veikla lauke, esant blogam orui, žaidimai grupėje
11.15-11.50Muzika
12.00-12.30Pietūs
13.00-15.00Miegas
15.30-16.00Vakarienė
16.00-18.00Vakaro ratas, laisvai pasirenkami žaidimai lauke ar grupėje
7.30Vaikų sutikimas, laisvi žaidimai
8.15-8.25Mankšta
8.30-9.00Pusryčiai
9.15-10.00Ryto ratas

Teatro, eksperimentų ar tyrinėjimų, kepinių diena, žygio bei edukacinių išvykų diena

Laikas užkandėlei
10.30-11.50Veikla lauke, esant blogam orui, žaidimai grupėje
12.00-12.30Pietūs
13.00-15.00Miegas
15.30-16.00Vakarienė
16.00-18.00Vakaro ratas, laisvai pasirenkami žaidimai lauke ar grupėje

„Boružiukų“ grupės 2021-2022 m.m.  gruodžio mėnesio ugdymo(si) veiklos planas

TemaVeiklaUgdomi gebėjimai
1 – 3 sav.

Brr kaip šalta ata-ta, nosis šąla, jau žiema!

Stebės oro pokyčius. Skirs atskirus žiemos reiškinius artimiausioje aplinkoje – sninga, pusto.

Susipažins su Advento tradicijomis. Kasdien džiaugsis Advento kalendoriumi.

Klausysis literatūros kūrinių, svarstys, kokias emocijas jie sukelia. Mokysis ketureilių atmintinai.

Prisimins raidę „S“, vardins žodžius, būdingus žiemos laikotarpiui: sniegas, sninga, senis, slidu ir t.t.

Turtins žodyną, įvardijant žiemai būdingus reiškinius: sniegas sninga, vėjas pučia, pūga, šerkšnas, šaltis šaldo, gruodas ir t.t..

Knygose ieškos žiemos vaizdų, bandys apibūdinti, ką mato.
Prisimins, kaip su sniegu galima žaisti: lipdyti, kasti, tirpinti, palikti pėdas jame, čiuožti ledu, ridenti sniego kamuolius, lipdyti sniego gniūžtes, statyti sniego statinius…
Atliks eksperimentus su sniegu bei ledu, tyrinėjant jų savybes pasikartos sąvokas: šilta, šalta; minkšta, kieta ir t.t.

Klausysis muzikinių kūrinių apie žiemą, dainuos, imituos pūgą, bridimą per pusnis, šoks snaigių šokį.

Kurs meninius darbelius atliepiančius temą.

 

Aplinkos pažinimas

Sakytinė kalba

Forma, erdvė

Meninė raiška ir estetinis suvokimas

Tyrinėjimas

Santykis su bendraamžiais

Savireguliacija ir savikontrolė

Kūrybiškumas
Emocijų suvokimas ir raiška

  4 – 5 sav.

Eglutė tviska sidabru, Kalėdų senelis neša dovanų

 

Prisimins Kalėdų tradicijas.

Kartu su pedagogais puoš Kalėdų eglutę, reikš džiugias emocijas.
Aptars, kas yra  Kalėdų senelis. Apibūdins, kaip jis atrodo, kur gyvena, ką veikia.
Rašys laišką Kalėdų seneliui.

Gamins temą atliepiančius darbelius bei dovanėles artimiesiems. Nudžiugins draugus savo gaminta dovanėle.

Keps kalėdinius kepinius, džiaugsis jų aromatais, skanaus. Gaminsis arbatas, bandys atspėti, kuo jos kvepia.

Klausysis stebuklingų pasakų, žiūrės spektaklius, improvizuos patys.

Ruošis kalėdinei šventei, dainuos dainelės, šoks.

Dalyvaus edukacinėje veikloje – vilnos vėlimas.

Santykis su bendraamžiais

Aplinkos pažinimas

Sakytinė kalba

Forma, erdvė

Meninė raiška ir estetinis suvokimas

Tyrinėjimas

Savireguliacija ir savikontrolė

Kūrybiškumas

Emocijų suvokimas ir raiška

 

Kalėdinė šventė grupėje

15 d. – Arbatos diena

„Boružiukų“  grupės 2021-2022 m.m. gruodžio mėnesio muzikos veiklos planas

Eglutė tviska sidabru, Kalėdų Senelis neša dovanų

Visi kartu ruošimės susitikimui su geruoju Kalėdų Seneliu, kursime žiemos pasakėlę, dainuosime daineles, šoksime, vaidinsime, skambinsime varpeliais.

„Boružiukų“  grupės 2021-2022 m.m. gruodžio mėn. kineziterapijos užsiėmimų veiklos planas

Bendri užsiėmimų tikslai:

  • Ugdyti savarankiškumą ir dėmesingumą, bendravimą su bendraamžiais ir suaugusiais, mokytis suvaldyti bei išreikšti emocijas;
  • Gerinti organizmo funkcijas;
  • Ugdyti fizines ypatybes: pusiausvyrą, koordinaciją, vikrumą, jėgą.

Vaikų veikla:

  1. Ugdys socialinius įgūdžius bei savikontrolę (mokysis laikytis taisyklių, palaukti ir dalintis su kitais grupės vaikais).
  2. Apšilimas ratelyje („Vabaliukų mankštelė“, atkartos rodomus judesius).
  3. Lavins smulkiąją motoriką bei sensorinę sistemą (tyrinės maišelius pripildytus įvairiomis kruopomis, krakmolu, bandys ant šiaudelių suverti makaronus, susegs segtukus, dėlios popierinius kamuoliukus pagal spalvas, bandys popieriaus skiauteles sudėti pagal liniją, zigzagus).
  4. Plokščiapėdystės profilaktika (vaikščios per vilnos, akmenukų, „žolytės“ takelį, lips ant „ežiukų“, mėgins pėdas masažuoti „kočiojant“ lazdą, kojų pirštais paims smulkius daiktus ir perdės į kitą vietą, imituos gandro, meškos ėjimą, kiškio šokinėjimą, bandys eiti ant pirštų galų nuo vienos vietos iki kitos).
Kontaktai